21 Haziran 2015 Pazar

Elidor canlandırıcı saç spreyi / ginseng özlü

Merhabalaar ! Bütünlemelerimin oldukça yoğun olduğu zamanlarda da olsam güzel bir nefes almanın yolunu sizlerle bir şeyler paylaşmakta buluyorum. Bugünümün ürünü de elidorun ginseng özlü saç spreyi...Genel olarak elidorun ürünlerini pek beğenmesem de(bende kepeklenme yapıyor) bu ürününü gerçekten başarılı buldum. Saçınıza nemli yada kuru istediğiniz şekilde uygulama yapabiliyorsunuz bana göre elidorun bu spreyinin en güzel yanlarından biri. Ben kuru saça uygulanışından oldukça memnun kalmıştım saçınıza bir anda kaybettiği nemi geri kazandırıp sağlıkla ışıldamasını sağlıyor ve bir diğer harika yanı ise bu spreyin o muhteşem kokusu o kadar güzel ve ferahlatıcı ki saçlarıma sürekli bu spreyi uygulayasım geliyordu .Bazı saç spreyleri gibi iyi geliyor zorundalığından ötürü o kötü kokuya maruz kalmıyorsunuz elidorun bu yeni canlandırıcı serisiyle..Eveet güzeller eğer siz de yeni bir saç spreyi arayışındaysanız bu ürüne bir şans verin derim..
        Hatırladığım kadarıyla da fiyatı 7-8 lira civarındaydı (indirimli hali miydi bilmiyorum)..
Kendinize bakmayı ve güzel kalmayı unutmayın hanımlar...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder