20 Haziran 2015 Cumartesi

evde krem bronzer yapımı

Merhabalaar !! Kızlar sizde benim gibi kullanamadığınız ürünleriniz olduğunda başka şeylere dönüştürmekten hoşlanıyorsanız evde nasıl krem bronzer yaptığıma kulak verin derim.. Öncelikle pigmentasyonu iyi olmayan bir bronzerım vardı onu bir çay kaşığı yardımıyla kutusundan kazıdım ve un gibi bir hale getirdim..Daha sonra içine biraz kakao kattım renk vermesi artsın diye..Hazır kakao atmışkende bir başka kapta neredeyse 2 çay kaşığı kakaolu vaselinemi hafif ısı üstünde erittim ve içine toz karışımımı koydum.. Vee hazırladığım bu sıvı
yapıyı eski bronzer kabımın içine döktüm daha sonra buzdolabında yaklaşık bir 5dk beklettim ve sonunda mis gibi kakao kokulu eskisine göre oldukça pigmentasyonlu krem bronzerım hazıır.. haydi kızlar sizde benim gibi aldığınız ürünleri çöpe atmaya kıyamıyorsanız böyle değerlendirebilirsiniz..Hazır yaza da girmişken krem ürünlere elimiz daha çok gidiyorken sizde evinizde krem bronzer yapabilirsiniz::)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder