20 Şubat 2015 Cuma

avon shimmering bronze stilo

merhaba güzeller bugün size beni severek kullandığım ve bir avon harikası olan shimmering bronze stiğini tanıtacağım. ben bunu alalı yaklaşık bir yıl oldu ve hala bitmedi öncelikle söylemeliyim ki baya bereketli bir ürün. hatırladığım kadarıyla iki farklı renk seçeneği vardı ama ben daha çok bronze renklerden hoşlandığım için ve tenimde buğdaya yakın bir ton olduğundan daha çok yakıştığını düşünüyorum. avon bu stiğe 3 farklı işlev yüklemiş. ruj gibi kullanabiliyorsunuz allık gibi kullanabiliyorsunuz ve aynı zamanda far gibi kullanabildiğiniz bu ürün  her üçünde de
 gayet başarılı sonuçlar veriyor ama ben genellikle ruj olarak kullanmayı tercih edenlerdenim çok mat ve pudralı bir duruşu var ruju mat kullanmayı sevenler için kesinlikle korkmadan önerebileceğim bir ürün fiyatı da 10 tl gibi bir fiyattı. diğer markaların ruj fiyatlarına yakın bir fiyat ve gayet uygun olduğunu düşünüyorum. bakımlı kalmayı unutmayın güzeller :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder