25 Şubat 2015 Çarşamba

elseve extraordinary oil incelemem

eveet arkadaşlar bugünde sizlere şişe şişe bitirdiğim elseve extraordinary oilden bahsedeceğim. bu ürün benim saç bakım rutinimin olmazsa olmazları halinden geldi. bu ürünün iki farklı çeşidi var. biri normal saçlar için diğeri boyalı saçlar için olanı.. her ikisinden de kullandım. saçlarım boyalı olmamasına rağmen boyalı olan çeşidini kullanmamın nedeni benimki bitmişti o sırada arkadaşımda saçları çabuk yağlandığı için böyle yağ içerikli ürünler kullanmaktan vazgeçmişti ve bana verdi doğrusu bana hızır gibi yetişmişti o ara almaya fırsatım olmadığından. öncelikle söylemek isterim ki her ikisi arasında ciddi yoğunluk farkı var. boyalı saçlar için olanı daha sıvı bir yapıya sahipken normal saçlar için olanı daha yoğun bir yapıda.. peki ya hangisi derseniz?? benim tercihim normal saçlar için olanından olur. çünkü daha yoğun bir yapıda olmasından dolayı daha az miktarda ürün işinizi gördüğünden ürünü daha uzun süre kullanabiliyorsunuz bide bence daha yoğun olduğundan saça kattığı parlaklık ve yumuşaklık hissi de daha fazla.. ama saçlarım boyalı olmadığından ve boyalı saçlara olan etkisini bilmediğimden de boyalı saçlı okurlarımı da etkilemek istemem... bu ürünün 3 farklı kullanım şekli var ve ben hepsinden de elde ettiğim sonuca bayılıyorum .duşa girmeden 15-20 dk önce saçınıza uygulayıp bekliyorsunuz yağ maskesi gibi ve sonra duşa giriyorsunuz çıktığınızda saçlarınız ipek gibi yumoş yumoş yada saçlarınız nemliyken uyguluyorsunuz hem daha kolay taranmasını sağlıyor hemde saça bir yumuşaklık katıyor yada kuru saçınıza çok çok az bir miktar uyguluyorsunuz saçınıza parlaklık katıyor... benim çok severek kullandığım bir ürün ve herkese gönül rahatlığıyla öneriyorum.. fiyaıda 10 tlydi.. bakımlı kalmayı unutmayın güzeller  :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder