23 Şubat 2015 Pazartesi

note lumınous moısturızıng fondöten incelemesi

eveeet güzeller okuldan geldim ve koşarak bilgisayarın başına geçtim. bugün de sizlerle paylaşmak istediğim bir çok ürün var. ilk ürün olarak note markasının lumınous moısturızıng foundatıonından bahsedeceğim. bu ürünü alalı yaklaşık bir hafta oldu. deneyimlerimi anlatnak için yeterli bir süre olduğuna inanıyorum.öncelikle ürünün yapısı çok sıvı değil.orta yoğunlukta bir ürün. bu nedenle küçük bir damlası bile yeterli geliyor...ürün böyle siyah şık bir kaba sahip. ürün içerisinde barındırdığı yağlar nedeniyle hem cildi besliyor hemde cilde çok çok hafif bir ışıltı veriyor . cildi nemlendiriyor.özellikle kuru ciltlerin severek kullanabileceği bir ürün. benim cildim karma bir cilt olduğundan t bölgem biraz sorunludur ama  parlama  yapmadı bu yüzden rahatlıkla kullanıyorum. bir haftalık deneyimim sonucu cildim hiçbir tepki göstermedi.kusma sivilcelenme gibi etkileri ben yaşamadım.orta-az arası bir örtücülüğü var. benim için idealdi ben zaten günlük hayatımda örtücü ürünler kullanmaktan hoşlanmıyorum.sarı alttonlu bir ürün ve spf 15 içeiyor. benim bu ürünle ilgili tek kötü yorumum vaad ettiği  ışıltıyı sağlayamaması. onun dışında biraz daha mat duruşu sevenler için güzel bir ürün...   sanırım bende kadınlar günü indiriminde şu çok meşhur wake me up fondöteni deneyeceğim..bunlarda swatcları...peki ya siz bu ürünle ilgili ne düşünüyorsunuz..?? yorumlarınızı bekliyorum güzeller..:))



















bu arada bendeki rengi 03
fiyatı da indirimdeyken almıştım 16 tl civarıydı..
bakımlı kalmayı unutmayın güzeller ...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder