28 Şubat 2015 Cumartesi

the balm autobalm californıa makyaj paleti incelemem

eveet haftasonunun ilk gününü de dışarda alışveriş yaparak geçirdiğime göre yazımı yazmaya başlayabilirim.. bugünkü yazımın konusu the balm markasının autobalmlarının californıa çeşidiyle ilgili..ben the balm markasını severek kullananlardanım içeriğinde paraben bulunmaması en büyük artılarından biri bunun yanı sıra çok pigmentli ürünle tek kötü yanları biraz tozutuyor olmaları..bu paletin içinde de bir tane allık bir tane hıghlıghter ve iki tane de far bulunmakta farlardan bir tanesini liner olarak da kullanabilirsiniz.. allık pembemsi bir yapıda..pembe tonlu allık sevenler için güzel olacağını düşünüyorum..hıghlıghter da pembe tonlu cindy louya benziyor. bir tane mat kahverengi ve bir tane de simli koyu kahverengi far bulunuyor. ben mat olanıyla kontür bile yapabiliyorum. bu paletler çantaya atıp çıkmak için yada mini seyahatlerde yanımızda yer kaplamasını istemediğimiz durumlarda hayat kurtarıcı nitelikteler bence.. ben bayılarak kullanıyorum bu paleti..çantamda her zaman taşıdığım bir üründür kendisi. peki ya siz çantanızda ne tür ürünlere yer veriyorsunuz güzeller?? bakımlı kalmayı unutmayın..:))
kullandığım için pis bir görüntü var kusura bakmayıın..:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder