19 Şubat 2015 Perşembe

balm shelter

evet güzeller şimdiki yazı konum ise benim uzun zamandır severek kullandığım balm shelter. aslına bakarsanız ben tam bir the balm aşıklılarından birisiyim hemen hemen her ürününe aşığım diyebilirim bunlardan bir taneside balm shelter. ben günlük hayatımda yüzüme fazla kapatıcılıkta olan  ürünler uygulamaktan hoşlanan birisi değilim daha hafif ürünler kullanmayı seviyorum(bb kremler,renkli nemlendiriciler yada çok çok hafif yapıdaki fondötenler gibi)..bir gratis indiriminden kaptığım balm shelterda bunlardan birisiydi. ben light rengini almıştım ve rengi yüzüme birebir uyum sağladı zaten çok hafif bir yapısı var ve pek de kapatıcılığı olduğu söylenemez spf 18 içeriği sayesinde  yaz aylarında da rahatlıkla kullanılabilecek ürünlerden biri. spf içeriği nedeniyle fotoğraflarda parlama yapar mı diye düşünürseniz eğer hiçbir fotoğrafımda daha böyle bir sorunla karşılaşmadım. tek kötü yanı uzun süre kalıcılığının olmaması. sürdüğünüzdeki o yüzünüze verdiği ışıltılı sağlıklı görünümü uzun süre gitsin istiyor insan ama ne yazık ki pek de kalıcı  bir ürün değil. orjinal fiyatı 35 lira civarındaydı şahsen bu fiyata değeceğini düşünmüyorum ama güzel bir gratis indiriminde 20 lira gibi bir fiyata rahatlıkla alınabilecek bir ürün bence. paraben içermemeside en büyük artılarından biri kesinlikle. bakımlı kalmayı unutmayın güzeller..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder