21 Şubat 2015 Cumartesi

coca cola lip smacker

bu lipsticke ba-yı-lı-yo-rum. kesinlikle muhteşem bir şey ya..şimdi diyeceksiniz ki melis cidden çok iyi bir ürün mü yada muhteşem bir nemlendirmeye mi sahip. bunlara cevabım tabi ki hayır.hatta bir sürü lipbalma göre vasat diyebileceğim bir ürün.çok yapış yapış bir dokusu var öncelikle nemlendirmesinin de pek iyi olduğu söylenemez doğrusu. kalıcı bir yapısı kesinlikle yok. sürüyorsunuz ve 10 dk sonra üründen eser bile yok..ama birde şu lipstickin tatlılığına bakın
görüp de almamak adeta aşık olmamak elde bile değil bulsam hepsinden alıcam ama ne yazık ki bulamıyorum. bu ürünün kokusuna bayılıyorum tam bir coca cola kokusu var tad ıda aynı şekilde sürdükten sonra dudaklarımı ısırasım geliyor. sırf bu özelliklerinden dolayı çok sevdiğim bir ürün. sadece kokusu ve tadı için çantamdan eksik etmiyorum diyebilirim. fiyatına gelirsek 6 lira gibi bir fiyatı var normal zamanda bu ürünü almanız yerine aynı fiyatlı olan niveanın lipbalmlarını almanızı öneririm ama indirimlerde de kesinlikle kaçırılmayacak bir ürün tatlılıklarına bir baksanıza yaa...indirimde almayı unutmayın güzeller..:)) bu arada böyle kutu şeklinde nerde satıldığı hakkında bilgisi olan varsa bana yorum bıraksın lütfen hepinizi seviyorum .. bakımlı kalmayı unutmayın güzeller..:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder