20 Şubat 2015 Cuma

watsons card

bugün edindiğim watsons card hakkındada ufak bir yazı yazmak istedim. uzun zamandır almayı düşünüyordum ama çoğu watsons bayisinin elinde card kalmadığından bugüne kadar edinememiştim. alırken 2,5 tl gibi bir ücret ödüyorsunuz. aslına bakarsanız bana baya saçma geldi çoğu firma kendi kartını ücretsiz bir şekilde müşterilerine sunarken watsonsın bunu para karşılığında vermesini pek hoş karşılamasam da yinede aldım. kartı ufak bir zarf tarzı bir broşürle veriyorlar..
kartı internetten aktive ettiğinizde 100 puan kazanıyorsunuz yani 1tl kazanıyorsunuz ve kaç tllik alışveriş yaparsanız o kadar puan yükleniyor kartınıza örneğin 10 tllik alışverite 10 puan kazanıyorsunuz.  bu yıl 8 marta kadar 150 tl ve üzeri alışveriş yapan herkese 3333 puan yüklenecekmiş :))






içinden bu tarz minik hediye kuponları çıkıyor. sanırım işime en çok bunlar
yarayacak. umarım sizin için güzel bir yazı olmuştur güzeller.. bakımlı kalmayı unutmayın ..:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder