8 Mart 2015 Pazar

Bebak makyaj temizleme mendili

Hanımlar hafta sonu olduğu için ve bende bloguma daha fazla vakit ayırmak istediğim için bugün biraz fazla paylaşım yapacağım.Çünkü hafta içi paylaşım yapmak benim için zor oluyor.Evet şimdi gelelim bugünün diğer ürününe..Bugün sizlere güzel bir makyaj temizleme mendili önereceğim.Ben gözlerimi çift fazlı olan makyaj temizleme sularıyla temizledikten sonra genellikle cildimi mendille temizleyip güzel bir temizleme jeliyle de cildimi yıkıyorum.Genel cilt temizleme rutinim böyleyken hanımlar bu ürünlerden hepsi de benim için baya önem taşıyor.Bunun için de şimdi sizlere Bebakın badem özlü makyaj temizleme mendilini önereceğim.Öncelikle bu ürün çok yumuşak yapılı ve cildinize kesinlikle zarar vermez.Zaten içeriğindeki badem özü de cildinizi besler.Ama bu ürün sadece cildinizi temizlemenizde önereceğim bir ürün.Çünkü ben gözler için mendilleri pek uygun bulmuyorum.Bu mendilin tek kötü yanı kokusu biraz ağır.Baskın bir badem kokusu var.Koku hassasiyeti olanlarınız için uygun bir ürün olmayabilir hanımlar.Fiyatına göre işlevini çok iyi bulduğum bir mendil.Uygun fiyatlı güzel bir makyaj temizleme mendili.Gratis mağazalarında bulabileceğiniz bu ürünün fiyatı 3-4 TL civarındaydı.Bakımlı kalmayı ve beni takip etmeyi unutmayın hanımlar..:)) Hepinizin dünya kadınlar günü kutlu olsun..:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder