13 Mart 2015 Cuma

L'oreal pure zone temizlik köpüğü

Loreal'in temizlik köpüğüyle tanışalı yaklaşık 2 hafta oldu.Bu üründen önce sizle de paylaştığım gibi garnierin neemini kullanıyordum ve oldukça memnundum.Ama azalınca bende yeni bir ürüne yönelme kararı aldım.İndirimde de olunca bu ürünü kaçırmak istemedim.Gelelim ürünün özelliklerine ürün öncelikle derinlemesine temizlemeyi ve akne gibi cilt problemleriyle savaşmayı vaad ediyor.Doğrusu cildimde pek fazla akne soronu olmadığı için bununla ilgili çok sağlıklı bir yorumda bulunamacağım ama verdiği temizlik hissi muhteşem.Ben bu tarz ürünlerin güzelce köpürmesini çok seviyorum sanki daha çok temizleniyormuş gibi hissediyorum.Bu da tam da öyle bir ürün.Güzelce köpürüyor ve cildi temizliyor.Makyajımı sildikten sonra ve sabahları kullanıyorum bu ürünü ve güzelce arındırdığını hissediyorum.Cildi kurutmuyor da.Aynı zamanda içinden küçük bir temizlik pedi çıkıyor.Daha önce bahsettiğim watsonsın pedine benzer bir ped.Ondan daha küçük ve daha ince dişlere sahip.Ama elinizde bir temizleme pedi yoksa işinizi görür nitelikte.Gratis mağazalarında bulabileceğiniz bu ürünün indirimli fiyatı ise 10 tlydi. Normal fiyatı ise yanlış hatırlamıyorsam 17 tl civarındaydı.Denemeye değer bir ürün olduğunu düşünüyorum hanımlar..Peki ya siz cildinizi ne tarz ürünlerle temizliyorsunuz..Yorum bırakmayı ve beni taip etmeyi unutmayın güzeller..:))

2 yorum:

  1. Merhabalar bloğunuzu izlemeye almak istedim ama Gfc eklentiniz yok sanırım:) Eklerseniz sizi izleyebilirim bu arada bana da beklerim sevgiler :)
    kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Kızlar izleyiciler bölümü ekleyin mutlaka sayfama beklerim seplali.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil