8 Mart 2015 Pazar

Nıvea badem yağlı vücut sütü

Merhaba hanımlar,bugün sizlere güzel bir vücut sütünden bahsedeceğim.Bundan yaklaşık 1 ay önce aldığım bu vücut sütünden oldukça memnunum ve sizlere de tavsiye etmek amacıyla bu yazıyı yazıyorum.Badem yağlı olan bu vücut sütü, kuru ciltler için yazsa da bence tüm cilt tipleri için uygun.Benim cildim kuru olmamasına rağmen cildimde sivilcelenme gibi sorunlara neden olmadı.Özellikle mevsimler arası bu geçiş aylarında cildimiz olduğundan daha fazla kuru oluyor ve benim favorim olan Nivea'nın bu ürünü cildinize çok iyi geliyor. Çok hafif yapıda olan bu vücut sütü ciltte yağlı yada yapış yapış bir his bırakmıyor.Anında emiliyor ve cildinizi güzelce nemlendiriyor.Tüm marketlerde bulabileceğiniz bu ürün 12 TL civarındaydı.Bakımlı kalmayı
ve beni okumayı unutmayın güzeller..:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder