4 Mart 2015 Çarşamba

Yves Rocher-Kayısı Özlü Peeling İncelemesi

Bugünkü bir diğer ürünüm ise Yves Rocher'den aldığım kayısı özlü peeling.Öncelikle kokusundan bahsetmeliyim çünkü muhteşem bir kayısı kokusuna sahip.Bir çok blogger tarafından çok övülen bu ürünü ben de denemek istemiştim ve geçenlerde Yves Rocheri gördüğümde girip aldım.Denedikten sonra da hiç pişman olmadım doğrusu.Ben bu ürünü peeling pediyle beraber kullandım ve verdiği temizlik etkisini çok sevdim.Aynı zamanda yüzüme germe etkisi yapan ve kurutan peelinglerden olmaması da beni çok sevindirdi.Uyguladıktan sonra bile cildinizi nemli hissediyorsunuz.Ürünün vaad ettiği özelliklerden biri de cilde ışıltı vermesi ancak bunu daha gözlemleyemedim.Ama açıkçası fiyatına göre çok beğendiğim bir ürün.Normal fiyatı 15 tl civarı olsa da  indirimde 8 tl gibi bir fiyata almıştım.Maskesini de aldım güzeller, aynı zamanda onun yazısı da çok yakında blogumda.Bakımlı kalmayı unutmayın..:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder