4 Mart 2015 Çarşamba

Garnier göz altı roll-on incelemem

Gece gece yazacağım bir diğer ürün ise Garnier göz altı roll on'u.Ben bu ürünü uzun zamandır severek kullanıyorum ve sanırım 3.tüpü bitirdim.Kapatıcılığı orta seviyede, özellikle altına pembe tonlarda bir corrector uygularsanız çok iyi bir sonuç almanız mümkün.Bitişi biraz ıslak ve nemli, bu yüzden göz altı çizgilerine dolma olasılığı baya az ancak ben yine de transparan bir pudrayla sabitliyorum(Benim tercihim tabiki The balm'ın Sexy maması ve onun da yazısı çokyakında blogumda..).Kalıcılığı iyi ; yaklaşık 5-6 saat dayanıyor.Bendeki rengi en açık olan.Buğday tenli olmama rağmen en açık rengini kullanıyorum.Şu an elimde olmadığı için swatchlayamıyorum hanımlar.Kadınlar günü indiriminde depolamayı düşünüyorum,fiyatı 14 tl idi.Şimdilerde ise büyük olanına taktım ama hiç bir yerde bulamadım.Nerede bulabileceğimi bilen varsa yorum bırakmayı unutmayın güzeller.Kendinize zaman ayırmayı ve bakımlı kalmayı unutmayın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder