4 Mart 2015 Çarşamba

rimmel london wake me up fondöten ilk izlenim


Merhaba hanımlar bugünkü yazmın konusu bir çok bloggerın da adından çok bahsettiği rimmel london'ın wake me up fondöteniyle ilgili.Uzun zamandır bu fondöteni almayı planlıyordum ama watsonsın indirime girmesini bekledim ve sonunda bugün watsons mağazaları kadınlar günü için büyük bir indirime girdi.Bende hemen bir tane kaptım tabi ki.Bu fondöteni çok merak etmemdeki en büyük etken cilde sağlıklı bir parlaklık verdiği iddia ediliyordu ve bende bu ürünü
denemek istedim.Daha önceki yazılarımda da söylemiştim.Ben daha parlak duruşlu fondötenleri seviyorum çünkü cilde daha sağlıklı bir görünüm verdiğine inananlardanım.Gelelim bu fondötenle ilgili ilk izlenimlerime; yaklaşık  saattir yüzümde olan bu fondöten kusma yapmadı karma bi cildim olmasına rağmen ve t bölgemde yağlanmada olmadı.Kalıcılığı iyi derecede  saattir yüzümde ve gayet iyi duruyor hala.Kapatıcılığı ise orta derecede bence.Ürünün az bir miktarı bile yetiyor yüzünüze bu sayede de bereketli bir ürün olacağına inanıyorum.Gelelim en önemli kısmına cilde gerçekten güzel bir parlaklık veriyor öyle ışıl ışıl abartı ve simli bir görüntü değil de gayet sağlıklı ve hoş bir görünüm veriyor.Bence fiyatına göre çok iyi bir fondöten.İndirimsiz hali  25tl olan bu fondöten kadınlar günü indirimi sayesinde 17tlye geldi.Watsonsta gün boyunca sürecek olan bu indirimi kaçırmayın derim hanımlar.Bu arada bendeki rengi 200 numara soft beige. Açık kumral olmama rağmen bu renk çok güzel oldu.Zaten 4 farklı renk tonu bulunan bu üründe en açık rengi 100 numaranın  beyaz tenlilere uygun olacağını düşünüyorum.200 numara classig beige rengi ise daha pembe alt tonlu kişilere güzel olacağını düşünüyorum bendeki rengi ise sarı alt tonlular için daha uygun.En koyu rengi ise esmerlere uyum sağlayabilir.Bu ürünün en kötü yanı bence renk skalasının çok az olması ara renkler bulunmalıydı diye düşünüyorum.Ama kendinize uygun rengini bulursanız kaçırmayın derim hanımlar.Bakımlı kalmayı unutmayın güzeller..:)))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder