5 Mart 2015 Perşembe

Yves Rocher 3 min Cooling Effects Mask

Hanımlaar,yeni aldığım ürünlerden devam etmek istiyorum.Şimdi bahsetmek istediğim ürün ise yves rocherden aldığım 3 min cooling effects mask.Bu maske cilde ışıltı vermeyi ve ferahlatmayı vaad ediyor.Ben kullandığım ürünlerin neredeyse hiçbirinden ışıltılı bir görünüm elde edemediğim için bana sağladığı diğer özelliklerinden bahsetmek istiyorum.Öncelikle bu maskeyi haftada 3 kere kullanıyorum ve cildime güzel bir nem ve ferahlık kattığını ilk kullanımımdan itibaren hissediyorum.Sizde benim gibi cildinizi kurutmayan maskeleri seviyorsanız yves rocher mağazalarına bir bakın derim.Ürünüm normal fiyatı 15tlydi indirimde ise 9tl civarı bir fiyata almıştım.Denenmesi gerekenler ürün listenize alabilirsiniz bence hanımlar.Kendinize zaman ayırmayı ve bakımlı kalmayı unutmayın güzeller..:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder